Energiestroming.

De mens achter tijdtussendoor is na haar tocht niet meer dezelfde. Wanneer ik mijn, zoals altijd zorgvuldig gekozen woorden herlees, bekruipt me telkens dat onbehaaglijk gevoel. Soms lijken ze niet van mij. Of toch althans anders dan dat ik ze bedoel. Gisteren herhaalde ik het voor de zoveelste keer. Nooit gedacht dat deze weg zoveel impact op mijn dagelijks leven zou hebben.

Weken weg uit je vertrouwde en veilige plek, werpen een licht op de mogelijkheid om anders te leven. Intenser, puurder en in eerlijkheid. Geen idee wat dit concreet betekent maar het gevoel is er en niet om genegeerd te worden.

Mijn liefde voor de natuur en haar bewoners, en het bewegen in de vrijheid daarvan, blijft een rode draad in mijn leven. Hopelijk kunt u daar samen met mij van genieten. De praktische zoektocht naar alle wordpress mogelijkheden zal ook wel tijd vragen. Maar ik heb er zin in want vernieuwing doet energie stromen.

Dus vanaf nu kunt u mij hier lezen. Een kleedje dat me beter lijkt te passen. Iets persoonlijker, iets meer mij.

Om maar te zeggen, van harte welgekomen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op Energiestroming.

  1. zusjesenzo zegt:

    Mooie layout! Er staat trouwens een heel uitgebreid artikel over de tocht naar Compostela in de standaard van dit weekend. Ik moest direct aan jou denken.

  2. tricky zegt:

    en natuurlijk kom ik je hier ook volgen…
    mooie start trouwens…

  3. Goofball zegt:

    mooie lay-out….ik ben benieuwd naar wat zal volgen

  4. Lies zegt:

    ’t Is een juweeltje, Katrien, je nieuwe blog ! Laat de energie maar stromen… Blij je ook hier te mogen volgen.
    Lie(f)s.

  5. AnneTanne zegt:

    Heel mooi, heel puur…

  6. Sabine zegt:

    Ik voel het al meteen… het is goed om hier te zijn.
    Mooie start.

  7. smiley zegt:

    Een mooie nieuwe start. Een goed begin. Benieuwd naar het vervolg… 🙂

  8. Autumn Leaf zegt:

    Ja, ook hier zal ik je blijven bezoeken. Het ziet er alvast een mooi begin uit.

  9. Ik heb ook aan je moeten denken toen ik dit weekend De Standaard las! Hele mooie foto hier bovenaan.

  10. Lieven zegt:

    wat een vernieuwing!
    De foto spreekt natuurlijk voor zich.
    De tocht, jouw camino …..
    Veel succes!

  11. Anders zegt:

    Ah… ook aan ’t stoeien met WordPress ?
    Nou, ik ben ‘dr even klaar mee.
    Op eigen domein is ’t allemaal nog ’n stuk ingewikkelder : (

  12. pyreja zegt:

    wordpress of wa? : )
    welkom en tot ziens
    xxx

  13. Ebelien zegt:

    Dat is een bekend gevoel..
    Een mooi begin! Ik loop graag met je mee.

  14. Rose zegt:

    Ik had nog niet door dat je verhuisd was… Vanaf nu sta je weer in mijn RSS-reader. Succes met je nieuwe ‘kleedje’!

Geef een reactie

