Vriendvieren.

Volgens mij kan je erover discussiëren. En dan nog niet uit geraken. Over de possibiliteit van een intense vriendschap tussen man en vrouw. Als in man en vrouw die geen partners zijn.

Dat kwam zo ter sprake gisteren op het zomers terras, waar ik samen zat met mijn beste vriend. Als in geen partner vriend. We kennen elkaars levensverhaal en hebben niet zoveel geheim te houden.

Gemoedelijk naast elkaar, soms zelfs ieder in zijn eigen gedachten verzonken, want stil mogen zijn bij elkaar is zo waardevol.

Na een hartverwarmende omhelzing en een dikke kus, wist ik het zeker. Hij is mijn beste vriend, als in niet partnervriend. En het kan, zonder meer verlangen. Dat sommige gedachten zaligmakend zijn, dacht ik ook, en de frisse nachtwind blies me naar huis.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Vriendvieren.

  1. smiley zegt:

    Dat kan zeker. En je kan er zeker ook van genieten. Dat doe ik ook!

  2. Anonymouse zegt:

    Al wat je zegt ben je zelf 🙂 Was ook hier weer even stil x

  3. tricky zegt:

    heerlijk, zo’n beste vriend als in niet partnervriend…
    ik had er ook zo eentje, maar helaas valt mijn ziek-zijn hem te zwaar of zoiets, ik hoor en zie hem niet meer… of je dan nog kan spreken van een beste vriend, is dan maar de vraag natuurlijk?! toch heb ik met hem heel wat dierbare momenten meegemaakt… en nu mis ik hem heel erg natuulrijk!
    heb je nu ook op deze manier toegevoegd in mijn blogroll…

Geef een reactie

