Natuurlijk aroma in het kleinste kamertje.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Natuurlijk aroma in het kleinste kamertje.

  1. Lies zegt:

    Hemels, Katrien ! Net een etalage van een bloemenwinkeltje ! En allemaal uit eigen tuin ?
    Lie(f)s.

  2. Allemaal eigen kweek 😉

  3. Senjora zegt:

    Prachtig! Ik wou dat ik daar ook een vensterbankje had!

  4. Euh, moeten er misschien andere geurtjes verdoezeld worden?

    ps ben je eigenlijk tevreden van je overschakeling naar wordpress, overweeg het ook, zou me er eens mee moeten bezighouden.

  5. Tja… soms wel 😉

    Eigenlijk ben ik wordpress nog een beetje aan het verkennen. Maar ik vind de lay-out vooral mooier.

  6. affodil zegt:

    Mooie layout, mooie bloemen…

    Jammer dat het raampje in ons kleinste kamertje achter de rug valt. Of net niet. Met zo’n bloemengordijntje zou ik best wel eens niet meer van plan kunnen zijn om nog op te staan.

Geef een reactie

