Tuingenot.


Wanneer ik vanavond door het tuinpoortje binnenkom na een wandeling, blijf ik weer even genieten in mijn tuin. De goudsbloemen komen nu overal open en ook de zonnebloemen staan blij te wezen. Gisteren wokte ik de eerste spitskool en we vonden ze allemaal overheerlijk. Ik loop langs de paadjes en zie de rode bieten elke dag groeien. De erwten zijn op en gaan plaats maken voor bonen. En de lange tomaatjes vind ik ook prachtig. Ik las het ook al op een ander. Er wordt stevig nagedacht over volgend seizoen. De zoektocht naar een serre is begonnen. Eigenlijk wil ik ze groot genoeg. Zodat ik er tenminste één stoel in kan zetten. Voor mij, met een boek.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Tuingenot.

  1. smiley zegt:

    Ik zou voorlopig met dit weer al blij zijn met een tuintje om een stoel in te zetten… Voorlopig zullen de tuin van mijn ouders en mijn broer moeten voldoen om te genieten van de zon 🙂

  2. Lies zegt:

    Genieten… in je tuin… wat een rijkdom, Katrien…
    (Wil jij met dat boek dan wortel schieten ?)…
    Lie(f)s.

  3. onderdeappelboom zegt:

    Amai, mooi zeg! Ik moet volgend jaar toch ook echt dwars leren zaaien, ipv in de lengte. En die kolen al zo groot! Verder herken ik iets, denk ik:opgeschoten raketsla en een beetje wilde wingerd errond 🙂

  4. Sabine zegt:

    Ik ben diep onder de indruk… ziet er heel mooi uit… goed bewerkt ook.
    Dat kan niet anders dan smaken.
    Wij hadden vandaag de eerste tomaatjes…. zalig.

    Die stoel in de serre: doen! (maar niet op dagen als vandaag 😉 )

  5. 10-eke zegt:

    Wat ziet dat er schitterend uit!

Geef een reactie

