Geluksijsje.

Ik was tot bij de boer gereden. Nog wat kolen, winterprei en selder gaan halen. Op een deel van het wortelbed zaai ik al phacelia als groenbemester. De wortelzaai is compleet mislukt en ik doe geen derde poging. Het is daar gezellig en met graagte laat ik me even in zijn serre rondleiden. Nog een zwaai vooraleer ik richting huiswaarts rijd. Huiswaarts, dat was eigenlijk het plan.

Maar de andere boer in de buurt is minstens even interessant. Vers hoeve ijs, staat erop een kleurig bord, en ik rijd zijn erf op. Weinige tellen later zit ik daar, speculaasijs op te likken. En me goed te voelen, ja, dat ook…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Geluksijsje.

  1. Lies zegt:

    Overheerlijk, zo’n ijsje… Meer moet dat echt niet zijn !
    Lie(f)s.

  2. muggenbeet zegt:

    carpe diem, niet slecht 😉

Geef een reactie

