Donderdagse golf.

Van maandag is het nu ineens donderdag. Met mijn eerste koffie liep ik door de tuin vanmorgen. Ademend, want de warmte lijkt weer even opgelost.

We waren bij de oude tuinier. Om chaos te ruimen. De huisgenoot en ik hebben daar hetzelfde gedacht over. Op een bepaald moment is de tijd van praten en luisteren een beetje voorbij en moet je aanpakken. Dat deden we dus.

Laat, eigenlijk veel te laat, maakte de oude tuinier nog koffie, en we hoorden dat het goed was. Nog uren dwaalde de geur van het oude stof door mijn neus.

Mijn tas ochtendkoffie is ondertussen op en de tijd om te schrijven ook. De dag moet dringend aangevangen worden anders krijg ik hem niet mooi rond.

Vruchtbaar, deze woorden kruisen mijn andere gedachten, als ik voor onze druivelaar sta. Schoon he…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Donderdagse golf.

  1. smiley zegt:

    bij mijn ouders hangt ook zo’n mooie druivelaar… dat wordt binnenkort weer veel verse druifjes eten πŸ˜‰

  2. Menck zegt:

    Hier van hetzelfde laken een pak. Ik plaats een dezer ook eens foto’s van onze wijnrank.

  3. Mama Muis zegt:

    Dat wordt weer een heerlijke oogst! *zet druif op aankooplijstje
    maar o.t. Ik snap niet hoe ik het gehad heb, maar via via kwam ik er in enen achter dat je een blog hebt bijgehouden tijdens het wandelen? Dat heb ik gewoon helemaal niet onthouden/begrepen/gelezen of wat dan ook. Vind ik wel jammer. Kan het wel achteraf lezen, maar dat is toch anders. Wou ik even melden!

  4. Daar heb ik op tijdtussendoor wel reclame voor gemaakt πŸ˜‰
    Mss was je te druk met de hapsnavels op dat moment, vind ik trouwens een geweldig woord!

Geef een reactie

