Voor het slapen.

Het raampje van de auto had ik al opengedraaid omdat ik een vermoeidheidstikje kreeg. Gratis en voor niets kreeg ik het erbij. Het natuurlijk aroma dat opstijgt na een fikse regenbui.

Ik kan u veel vertellen. In het lang en het breed. Over dat zondagsfestival. En het stukje Gent waar ik mij zomaar in Istanbul waande. Vergeten doe ik ook een heleboel. Want weet u, ik ben er moe van.

En morgen moet ik weer vroeg op. Een klein meisje gaat morgen met haar meter op stap door Plankendael. Dus heb ik voor morgen de zon besteld.

Daarom nu, onder de wol of tussen de lakens… in ieder geval languit naar dromenland…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Voor het slapen.

  1. Lies zegt:

    De zon kreeg je alvast mee, Katrien. En de nieuwe ‘struisvogeltjes’ ttz. die knoddige donsjes (veilig tussen mama’s poten) werden wellicht ook door jullie bewonderd. Een mooie dag, voor een klein meisje (en voor jou !).
    ‘Belofte maakt schuld’… Ik startte een blogje http://liesonderweg.skynetblogs.be. Kom je eens kijken ?
    Lie(f)s.

Geef een reactie

