Later, als ik groot ben.

Op weg naar ergens, hoorde ik ze van ver, hinniken. Galopperen deden ze volop toen ik voorbij fietste. Terwijl de avond viel en regendruppels geleidelijk mijn haren en gezicht nat maakten.

Vanmorgen liep ik door het bos en kwam ze weer tegen. Die grote dieren met een zwierende staart en sympathieke ogen.

In het huis van ergens staan ook twee prachtexemplaren. Ik keek ernaar terwijl ze gras aten. Met veel smakgeluiden.

Het staat op mijn levensverlanglijstje. Galopperen in de wijde natuur. Haren en hoofd in de wind en mee bewegen in het ritme van het paard.

Dit noemen ze dromen op woensdag.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Later, als ik groot ben.

  1. Roelien zegt:

    Mmmm. Een mooi nieuw label: dromen op woensdag!

  2. Lies zegt:

    Lang genoeg dromen… wordt (misschien wel) werkelijkheid, Katrien !

  3. Elly zegt:

    Laat je dromen geen dromen blijven…

  4. Menck zegt:

    Misschien eens contact opnemen met Huisvrouw. Zij is de bloggende amazone die je ongetwijfeld op weg/in het zadel kan helpen.

  5. veerle zegt:

    Een droom die ik deel. Alleen vraag ik me soms af of ik niet al een tikje te oud ben om er nog mee te beginnen.

Geef een reactie

