Windweekend.

Wind was er in overvloed en aangezien we van plan waren om uit te waaien, kwam dat goed uit. Mijn hoofd is licht na het winddoorwaaien, vertelde ik, nippend aan een glaasje wit.

Geregel vooraleer het op weekend gaan, is niet echt aan ons besteed. Alleen dat Caraibisch festival. Mijn mannelijke reisgenoten vonden daar de koop van het zeeweekend. Een zonnebril en een cowboyhoed. Ik wachtte nog op het ultieme zeekoopje maar heb het achteraf bekeken niet gevonden. Zondag blies Cirque Du Soleil mij helemaal omver. Met zijn acrobaten en toeren. Ook een zee souvenir waardig.

Het was een fijn weerzien, blij dat ik haar weer eens zag, de zee en haar onstuimigheid.

Vandaag is het echte leven weer daar. Met trap afschuren en vernissen. De huisgenoot en ik zitten ook nog steeds in een opruimmodus. En geloof me, dat was nodig…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Windweekend.

  1. Lies zegt:

    In zo’n weer ga je toch in geen tentje slapen, Katrien, als die trap vanavond nog niet droog is ! Want dat is dikwijls de moeilijkheid met trappen !

    ‘Storm op zee’… Mooi om te zien, en heerlijk om zelf uit te waaien…

  2. @Lies: Gelukkig slapen wij beneden 😉

  3. Anders zegt:

    Dat kon wel over Terschelling gaan…
    De wind. Het glaasje. En de cowboyhoed…
    zij het dat wij geen Caribisch Festival kennen.
    Alleen Oerol.
    dus…
    ; )

Geef een reactie

