Zatertuindag.

Flora, de tuindame met een verhaal, maakt zich nuttig de laatste dagen. Mijn augurkenplant besloot langs haar om te groeien. De tomatenfamilie doet ook haar best. Ik vind het prachtig om naar te kijken. De savooien staan, zoals je ziet, zusterlijk naast elkaar savooi te wezen. Bijna tijd om eens een lekkere stoemp te maken. De rode bieten krijgen nog een paar dagen. Dan de pot in met wat balsamico azijn, even pruttelen en dan vingers en duimen aflikken. Natuurlijk goud in de vorm van bloemen, bloeit overal.

Mijn tuin… sommige dagen het beste medicijn…


Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zatertuindag.

  1. Lies zegt:

    Zo mooi, ook Flora… Ik krijg er warempel honger van !

  2. tricky zegt:

    wat een mooi beeld heb jij daar in je tuin staan…
    en die bloeiende groenten zijn sowieso heerlijk, om naar te kijken, maar ook om seffens lekker op te eten! geniet er van!

  3. Uw tomaten worden zo mooi rood! De onze blijven tot nu toe groen….)-:

  4. Karen zegt:

    Prachtige foto’s van een ongetwijfeld prachtige tuin. Ook even je vorige log gelezen. Nou, ik huppel en drink ook nog als 40 jarige, heerlijk toch?!

  5. knofje zegt:

    Amen.
    En je hebt een heerlijke tuin! Ik ga watertanden van je mooie groenten..

  6. Ebelien zegt:

    Je tuin tiert welig. Heerlijk hoor.
    ‘T ziet er allemaal goed uit!

Geef een reactie

