After Camino.


Zo, ze hebben dat weer goed gedaan, die voeten van mij. Mijn lijf is na een nachtje goed slapen ook weer klaar voor het leven van alledag.
Het was een intense week. Met heel wat innerlijke hoogtepunten. En dieptepunten. Stap na stap kreeg ik van op afstand zicht op dingen die mijn binnenste omhelzen. Ik kan weer verder.

Gisteren maakte ik ook al lijstjes. Vooral van praktische aard, om zeker niets te vergeten. En nu krijgen we ook nog wat nazomerdagen. Allemaal maar om te zeggen, ik ben er weer!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op After Camino.

  1. Adelheid zegt:

    Ge gaat gij ons allemaal nog goesting doen krijgen hihi…
    Welkom terug Vrouw!

  2. Lies zegt:

    ’t Landschap ziet er helemaal anders uit, Katrien. Jij wellicht een klein beetje (anders).
    Welkom !
    Lie(f)s.

  3. tricky zegt:

    je bent alweer terug…
    hoop dat je de kracht die je er opdeed nog lang kan vasthouden…

Geef een reactie

