25 jaar later.

Het zorgde wel voor verschil. De kleine witte bloempjes in mijn donkere haar. Een kleed met lange sleep zag ik toen niet zitten en waarom ik donkere schoenen koos, weet ik na 25 jaar ook niet meer zo goed. Diep in mij groeide er nieuw leven maar gelukkig kreeg ik mijn feestbroek nog dichtgeritst. Een liedje van Will Tura speelde in mijn hoofd. Details kan je soms beter herinneren dan het grote geheel.

Vandaag, 25 jaar later, denk ik aan die zonnige en warme dag. Herman bezingt het veel beter dan ik het kan vertellen. Luister maar…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op 25 jaar later.

  1. Lies zegt:

    Als liefde zoveel jaar kan duren… dan moet het echt wel liefde zijn…
    Gelukwensen, Katrien, …smak, smak, smak !
    Lie(f)s.

  2. miestaflet zegt:

    Proficiat!

    En dank voor het streepje Herman. Wat zie en hoor ik die o zo graag bezig…

  3. veerle zegt:

    Is het vandaag dag op dag 25 jaar geleden? Wat toevallig, bij ons is het vandaag 19 jaar geleden. Alvast proficiat!

  4. tricky zegt:

    oh, een zilveren jubileum (ja toch?!)… en , ga je het vieren?! of alleen gezellig onder jullie tweetjes…
    dikke proficiat!

  5. omamoetje zegt:

    ’t is eigenlijk mijn liedje, maar voor 25 jaar mag je het ook wel claimen… Proficiat !

  6. Menck zegt:

    Proficiat, beiden. Op naar het goud!

  7. Ebelien zegt:

    Mooi beschreven, zo had Herman ’t niet kunnen zeggen πŸ™‚
    Alsnog Gefeliciteerd met jullie 25 jaar samen!

  8. Anders zegt:

    beetje laat, maar uh…
    goed hoor.
    25 jaar

  9. Sarah zegt:

    Waw, kippenvel. Ik hoop dat ik over precies 25 jaar + 1 week net hetzelfde op mijn blog ga mogen schrijven πŸ™‚

    Nog een late maar daarom niet minder gemeende proficiat!

Geef een reactie

