Niet warm.

Ik kan het, hoor. Vanzelfsprekend.

Schrijven over de herfstkleuren met hun warmte. Of over de aardige mensen die ik de laatste week mocht ontmoeten. Met omarmingen en al. Ofwel over het weekend dat haar deuren al wagenwijd heeft opengezet, ook al lang naar uitgekeken.

Toch is het niet wat ik vandaag wilde vertellen. Net toen ik dit aan het schrijven was, klonk die beminnelijke Frank op de radio. Altijd heeft hij wel een liedje dat past bij je gevoel.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Niet warm.

  1. elke zegt:

    Ah, Frank ja. Hij kan het schoon zeggen, hé. Of zingen 😉

  2. Lies zegt:

    Geniet van je Pelgrimstreffen, Katrien ! Een dag waar je heel veel gelijkgestemde zielen ontmoet, waar zieleroerselen uitgewisseld worden…
    Lie(f)s.

  3. IMS zegt:

    Naast de muziek, die ik vaak mooi vind, wordt in sommige teksten van Frank Boeijen ook op een prachtige manier met taal gespeeld. Ook erg mooi: de foto bovenaan je blog.

Geef een reactie

