Bericht aan mijn huisgenoot.

Ik weet dat je ze graag ziet. Zo van die vrouwen met een weelderige hoeveelheid lang, glanzend haar. Vooral bruin want blond daar val je niet zo op.

Daarom via deze weg even een mededeling.

Je weet, of al niet meer, dat ik om 14 uur een afspraak bij de kapper had. En dat zelfs mijn lieve kapster een beetje schrok vanwege mijn vraag om er eens flink de schaar in te zetten.

Waarschijnlijk heb je het al begrepen. Schrik dus niet. Ook niet over het feit dat ik sta te blinken voor de spiegel omdat ik zo tevreden ben van het resultaat.

Tot straks!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Bericht aan mijn huisgenoot.

  1. Sarah zegt:

    Ja, maar daar moet dan wel een foto bij he! 🙂

  2. Leen zegt:

    deze tekst smeekt om een foto, nee, zo goedkoop kom je er niet vanaf! 😉

  3. Autumn Leaf zegt:

    En ik maar naar beneden scrollen op zoek naar die foto van dat korte kopje…

  4. @Allen: Ik zal eens over een foto nadenken want beelden van mezelf vind ik zelden echt goed 😉

  5. the666bbq zegt:

    aha maar dat is omdat ge uwe goeie kant moet vinden 😉 EN als je hem gevonden hebt dan moet je de foto ervan weer spiegelen want (zo schijnt het te gaan) stel : die kant zit rechts, dan zie je die ook elke dag rechts in de spiegel als je die goeie kant staat te bewonderen (terecht, dat doen we veel te weinig) maar links op de foto en dat vloekt in onze kopkes dat het niet meer schoon is 😉 dus af en toe eens een fotoke omdraaien … voor uzelf, want de rest ziet uwe goeie kant altijd al ‘gespiegeld’ op foto en in ’t echt (vandaar ook de conflicten met die anderen ‘allez da valt toch mee’) 😉

Geef een reactie

