Warmblijven.

Koud en mist, dat zie ik wanneer ik mijn neus achter de gordijnen schuif vanmorgen. Een welgemeende brrr rolt over mijn lippen.

Gisteren had ik het ook al. Het zwembadwater leek kouder dan anders al vertelde de huisgenoot er geen last van te hebben. De rest van de avond bracht ik door op de zetel met een dekentje tot over mijn lippen. Zelfs even schrik dat een griep vlaag me in haar greep had. Een nacht en een stroom arnica voor de spieren later, voel ik me wat beter.

Nu zit ik hier met een mok koffie, en wat woorden tokkelend, te wachten op mijn huisgenoten waar ik een brunch afspraak mee heb. Een zalige stilte voor de storm want straks ga ik zondagswerken en dat is altijd druk.

Houden jullie het ook warm vandaag? Ik wens het u alvast.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Warmblijven.

  1. elsje zegt:

    Ik wou dat ik het warm had…
    *Stookt de kachel nog maar eens op*
    🙂

  2. fluitenkruid zegt:

    Er komt een koude week aan, hier is het lekker warm in huis!

Geef een reactie

