Selderzaterdag.

Mijn huis ruikt naar een ontplofte selder en ook mijn vingers hebben een selder aroma. Na het snijden stak ik een heleboel zakjes in de diepvries voor bij de spaghetti saus en in de groentesoep. Dit groentebed is nu ook in rust, bedolven onder bladeren en compost. Rode kolen, spruiten en prei blijven dapper de vorst trotseren.

Op dit moment is het huis leeg en rustig. Fijn even mijn eigen ding doen. Zoals een badje nemen en mijn hoofd op vanavond zetten. Op rocken met de grootste rockband van ons kleine landje. Triggerfinger, here I come!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Selderzaterdag.

  1. Selder, is echt niet mijn favoriete groente en zeker niet in spaghetti-saus. Goe rocken in ieder geval!!!

  2. @natuurlijk-rijk: Mijn spaghettisaus staat anders bekend om zijn hoog smulgehalte 😉

  3. elke zegt:

    Ik vind selder ontzettend lekker, hoewel ik al mocht ondervinden dat niet iedereen het daarmee eens is.

  4. Ebelien zegt:

    Extra lekker, uit eigen tuin.

Geef een reactie

