Van dag tot dag.

De zon schijnt vurig over het lege veld. Laag bij de grond zie ik het de poedersneeuw overvliegen, voortgestuwd door een ijzige wind. Ik voel geen zon warmte, zelfs zij kan die gure wind niet verzachten. U moet mij op mijn woord geloven want als ik dit prachtig beeld wil vastleggen, vertelt de kodak mij dat hij andere batterijen van doen heeft. Dan dit beeld maar weer opslagen op mijn harde schijf. Gelukkig is daar veel plaats voor beelden uit het buitenleven.

Ik wil u vooral niet vervelen met het verhaal over de autokeuring. Het heeft geen happy end want het gaat over afgekeurd en zo. Tot 15 december mag ik nadenken over mijn auto en zijn eventuele behandeling. Maar het is wel zeker dat mijn eindejaarspremie al op zal zijn vooraleer hij op mijn rekening zal verschijnen.

Verder ben ik al dagen bezig met het abstract maken van een steen. Geef me nog een paar dagen en ik laat het u zien.

Ik haal de laatste dagen ook alle bruikbare argumenten uit de kast om niet van huis te moeten gaan. Kaarsjes en verwarming branden binnen de muren van mijn fort, en ik word er helemaal zen van. Dat ik de laatste dagen interessante gesprekken had met de allerbeste vrienden die er bestaan, heeft er natuurlijk ook mee te maken.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Van dag tot dag.

  1. Sandra zegt:

    Dat van die argumenten herken ik wel. Vandaag weer de hele dag in mijn kasteeltje doorgebracht 🙂 , maar ik heb wel een goede reden.

  2. IMS zegt:

    Dat warme fort klinkt erg aanlokkelijk. En als je geen last hebt van de kun je tenminste wel genieten van het prachtige beeld als de zon af en toe even doorbreekt.

Geef een reactie

