Winterhaiku.

Ik keek naar de sneeuw
in mijn ogen en
zag het
land in de verte

Deze haiku las ik in een klein boekje dat ik ooit van iemand kreeg. De foto is van mijn hand, vanmorgen genomen langs de kant van de wei. Voor mijn gevoel vullen ze elkaar helemaal aan vandaag. Het mistig weer vertroebelt mijn zicht maar wanneer ik gefocust blijf, kan ik het land blijven zien. In de verte weliswaar…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Winterhaiku.

  1. Rob Alberts zegt:

    Een mooie combinatie.
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

  2. Hola en met echte sneeuwvlokjes nog wel. het viel me vandaag ook op dat er bij ons in de Kempen nog zoveel sneeuw ligt en tegen dat ik in Antwerpen was lag er nergens nog iets.

  3. Adelheid zegt:

    En die verte ziet er anders uit van dag tot dag…
    Veel plezier! met vogels en wandelen en…

  4. Roelien zegt:

    Mooi!
    Net gewandeld met hond Storm in een fikse sneeuwbui, waardoor ik geen hand voor ogen meer kon zien, ook geen land….hier ligt ook nog heel veel sneeuw, wel mooi hoor!

  5. Jannie zegt:

    Het sneeuwwitte land maakt mij altijd weer blij.
    De koude winterlucht in mijn neus.
    Tintelende tenen na een wandeling.
    En België, mmm, zo dichtbij en toch zo anders.
    Ik houd van België….
    Deze foto roept het allemaal op.

  6. elsje zegt:

    Wat een prachtig plaatje heb je weer weten te schieten!!! Zo zou ik nog bijna van de winter gaan houden 😉

Geef een reactie

