Een dag van veel.

De dag is overwonnen. Ik heb het gevoel dat ik elke minuut bezig geweest ben. Nu nog even wat tijdtussendoortijd en dan ga ik voor een meer horizontale ligging want morgen staat er weer een vroege en lange dag voor de boeg. Een bezige dag dus, op het werk waar ik soms zou willen dat ik vier armen en benen had. Ofwel dat ik zachtjes een eindje boven de grond zou kunnen vliegen, om sneller en vlotter overal te geraken.

In de academie was er dan vooral tijd voor het schedelwerk. Kubistisch moet hij worden, in vlakken en strak, vooral strak. Ik zal er volgende week nog acht uur aan werken en dan kan hij gebakken worden. Moe maar voldaan, dat is wat ik ben.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Een dag van veel.

  1. ysabje zegt:

    straf. ik ben onder de indruk.

  2. Marian zegt:

    en strak wordt ie! Fijne opleiding, kun je wel je ei kwijt denk ik

  3. Lies zegt:

    Heel knap voor een 1ste-jaars !
    Lie(f)s.

  4. elsje zegt:

    Lekker strak! Laat je het eindresultaat ook nog zien?

  5. Lot zegt:

    Knap gemaakt zeg! Heerlijk om zo goed bezig te zijn he? I.p.v. dat de tijd je door de handen glipt..

  6. Ebelien zegt:

    Knap!
    Goeie oefening ook, voor gezichten boetseren.

Geef een reactie

