Bovenmuziek.

Ons huis heeft net zoals veel andere huizen een bovenverdieping. Soms heb ik er een klein beetje spijt van dat ik genereus deze bovenverdieping aan onze jongens en hun vrienden gaf. Maar eerlijk gezegd, die live muziek onder de pannen heeft ook wel iets.

Na zaterdag is de muziek zolder weer wel gepoetst en opgeruimd en kan ik me weer met mijn muzikanten verzoenen.

Maar ooit maak ik van deze ruimte een rust en stilte kamer. Om mijn eigen ding te doen. Zoals ik dus schrijf, ooit.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Bovenmuziek.

  1. jeroen11 zegt:

    geweldig, doet me denken aan vroeger toen ik ook nog met de band stond te klooien in een schuurtje weliswaar, volgeplakt met eierdozen voor het isolerende geluid.

  2. elke zegt:

    Ooit zal stilte heersen. En dan komen ze met de kleinkinderen langs 🙂

  3. ingrid zegt:

    He, dát herken ik en dat roept warme herinneringen op!

  4. Muzikant zegt:

    Hoe hard het lawaai ook klinkt, ik denk niet dat er iets bestaat dat meer rust geeft 😉

Geef een reactie

