Rood verpakt.

Zonder twijfel heb ik het meest zonovergoten bericht vandaag. Het merendeel van de bloggers blogt wit in deze winterdagen. En terecht want mooi is het toch wel. Mijn grote zwarte hond kan zich niet verstoppen tegen zoveel wit en loopt vrij als een vogel door de wei. Daar ga ik bijna mee van huppelen.

Thuisgekomen, met rode oren en al, ontvang ik een pakje van de postbode. Te vroeg besteld om nog te kunnen genieten van de Zsazsa korting maar dat kan de pret niet drukken.


Het ligt beeldig op dat kleine tafeltje in de keuken. Een tafeltje juist groot genoeg voor een ontbijt met twee ofwel een tas koffie en de krant alleen. Een contente mens wenst u een winterzonnig weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Rood verpakt.

  1. tricky zegt:

    het vrolijkt zelfs mij een beetje op đŸ˜‰

Geef een reactie

