Dag aan 2010. Bijna…

Ik lig hier in het hoekje van de grote zetel met een dekentje over mij. Nog helemaal klaarwakker, ook al is het na middernacht. Het zijn rare dagen. We blijven langer op in het donker, en ’s morgens langer in het warme nest.

De laatste week van het jaar is ingezet. Wanneer ik de tijd vind deze week, zet ik mij aan het schrijven. Een soort van nieuwjaarsbrief waarin ik afscheid neem van het oude jaar.

Ik ben daar niet goed in. In afscheid nemen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Dag aan 2010. Bijna…

  1. pyreja zegt:

    je bent niet alleen, lieve groet!

  2. Roelien zegt:

    Dat wou ik ook zeggen, je bent niet alleen. Wat een prachtige foto trouwens!

  3. jeroen11 zegt:

    Afscheid nemen is ook niet makkelijk, maar er gaan altijd weer nieuwe deuren open.

  4. Ma Elly zegt:

    Slaap gerust wat langer met deze donkere dagen,dan ben je uitgerust om het nieuwe jaar met wijde ogen ,en open armen te ontvangen!
    Daaaaaaaaaag

  5. elsje zegt:

    Gelukkig komt de zomer er alweer bijna aan, we hebben de kortste dag immers alweer achter de rug 🙂

  6. Lies zegt:

    Een traantje wegpinken… in jouw plaats !
    Lie(f)s.

Geef een reactie

