Into the Wild.

Gisterennacht was ik diep stil na deze ongekende getuigenis over een onuitputtelijke drang naar vrijheid. De nabijheid van de natuur en een bewustwording van de onmetelijkheid ervan.
Niet alleen sterk zijn, maar ook sterk voelen. Prachtig…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Into the Wild.

  1. Roelien zegt:

    Ja, ik heb deze film ook gezien en daarna nog twee keer, wat een ongelooflijke indruk laat ‘ie achter hè?

  2. jeroen11 zegt:

    ook ik had de film een maand geleden al gezien op een nederlandse zender en zag gisteren op de belgische tv de beelden weer voobij komen. Waanzinnig mooi verfilmd en wat een sfeer en gevoel brengt het met zich mee. Net als jij, stil op het einde. Prachtig werk van Sean Penn.

  3. Jannie zegt:

    Gisteren zag ik ‘ des hommes et des dieux’ en was daar stil van, ontroerd…

  4. Sabine zegt:

    twas voor mij ook niet de eerste keer, maar het blijft me iets doen

    Knappe beelden die zo’n gevoel kunnen losweken in je ziel

  5. Lies zegt:

    Beklijvend… !
    Lie(f)s.

  6. Sine Metu zegt:

    Ik vond het ook een heel erg goede film, heb hem al een tijd geleden gezien en heb meteen de soundtrack gekocht! Een aanrader, want de stem van Eddie Vedder past perfect bij deze gevoelige prent!

  7. Tess zegt:

    Nu heb ik zoveel spijt dat mijn lief gisteren voor tv lag 😦
    Ik zal hem wel eens op de kop tikken op dvd dan.

  8. Matthias zegt:

    Ik heb deze gezien toen hij uitkwam in de cinema.
    Het is inderdaad één van die films die blijft “hangen”. Veel van mijn vrienden vonden hem nochtans saai. Maar ik niet. Ik had wel ergens gehoopt op een happy end…
    Misschien moet ik ook eens het boek lezen waarop de film gebaseerd is.

  9. Ann zegt:

    Het was echt een film om stil van te worden. Wat een verhaal. Alleen is het jammer dat hij te laat ontdekte dat geluk geen betekenis heeft als je het niet kan delen.

  10. Zeekraai zegt:

    Indrukwekkende film.
    Mooie muziek ook…

Geef een reactie

