The day after.

Het nieuwe is begonnen. Voor het zoveelste jaar op rij heb ik behoefte aan licht en lucht de dag na Nieuwjaar. En echt, daarstraks zag ik voor de eerste keer dat de dagen stilaan langer worden. Het gaat over minuten, ik weet dat wel.

Het wit verdwijnt maar mondjesmaat, toch zie ik weeral groen hier en daar.

Je kan het niet echt feestgedruis noemen eigenlijk, gisteren en de afgelopen dagen. En veel overdadig eten is er ook al niet op tafel geweest. Wel gewoon lekker en gewoon gezellig, en dat vind ik al heel wat.

Nu zet ik mezelf nog een lekkere thee. Dan draai ik mijn handen rond de tas en warm ze heerlijk op. Ik vind het goed dat de dagen terug in hun gewone plooi gaan vallen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op The day after.

  1. fluitenkruid zegt:

    Het groen en het licht dat weer terug komt en geen verplichtingen meer, heerlijk! Een gezond en liefdevol 2011 wens ik je

  2. Roelien zegt:

    Je bent al weken het eerste blogje dat ik lees (als ik al blogjes lees, want dat doe ik steeds minder) en ik verbaas me er steeds weer over dat je schrijft wat ik dacht of meemaakte….

  3. elke zegt:

    De allerbeste wensen voor jou, tijdtussendoor! Ik hoop op steeds opnieuw genieten van jouw blogstukjes!

Geef een reactie

