Weekendtand.

Vanavond onder een deken van motregen een stap gedaan. Het is niet meer bitter koud, eerder zacht. Ik was het toch al een beetje beu, al dat wit.

Ondertussen lijk ik me in één of andere lappenmand te bevinden. Wel met een tandarts die mij niet gelooft. Een ontzenuwde tand kan toch nooit pijn doen. Toch is het zo, vertelde ik aan de telefoon, en gelukkig maakt ze morgen even tijd voor mij. Maandag heb ik nog een afspraak met een vrouwelijke onderdelen dokter. Ook al één van mijn favorieten. Niet dus…

Het goede is dat mijn weekend reeds begonnen is. Met een vrije vrijdag op kop. Heerlijk.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Weekendtand.

  1. smiley zegt:

    Altijd alles proberen positief te bekijken… en de rest komt vanzelf wel 🙂

  2. fluitenkruid zegt:

    Ik heb laatst een zenuwbehandeling gehad en mijn tandarts vertelde juist dat ik niet moet schrikken als de tand nog een tijdje gevoelig of pijnlijk is. En ik heb nadien geregeld een vervelend gevoel in die tand. Bij Roos hetzelfde verhaal.
    Sterkte bij de gynaecoloog en geniet van je weekend!

  3. martijn zegt:

    De tandartsenpraktijken van http://mijntandarts.nl geloven dat voorkomen beter dan genezen is.
    Preventie begint al op jonge leeftijd. De tandartsenpraktijken richten zich met name op families met kinderen en iedereen die gemotiveerd is zijn gebit gezond te houden.
    De tandartsenpraktijken zijn gemoderniseerd met o.a. digitale röntgen, sterilisatie apparatuur en vernieuwd tandheelkundig instrumentarium.
    Kijk op http://mijntandarts.nl voor een tandartsenpraktijk bij u in de buurt !

Geef een reactie

