Het huis is vuil.

De man van de verzekeringen wil zijn schoenen uit doen tot hij onze vloer ziet. Onbeschaamd zegt hij dat het niet nodig is om zijn schoenen uit te doen, en lacht er eens achter. Hij heeft natuurlijk gelijk dat het vuil is, maar moet hij het er zo vingerdik bovenop leggen?

Als een bezetene ben ik bezig geweest aan de documentatie map die we voor de academie moeten maken. Morgen volgt een eerste evaluatie, samen met mijn twee docenten. Voor de zoveelste keer smijt ik mij in het diepe en wacht rustig hun oordeel af.

Ondertussen ben ik ook in afwachting tot 16 uur. Een uur waarin ik een belangrijk telefoontje ga doen. Ik hoop maar dat ik niet over mijn woorden struikel. Of ga stotteren.

Dan ga ik mij in het opruimen smijten. En nog wat gezond op tafel toveren.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Het huis is vuil.

  1. Roelien zegt:

    Ik heb het idee dat ik je driedubbel succes moet wensen met je activiteiten vanmiddag en ach die vloer dat komt wel weer!

  2. Jannie zegt:

    Er is een tijd voor alles (Stef Bos)

  3. marion zegt:

    Veel succes.
    Hoop dat het goed is gegaan.

  4. Leen zegt:

    …our house is clean enough to be healthy and dirty enough to be happy

Geef een reactie

