Zetelgedachten.

Stofzuigen heb ik gedaan, met een viervoeter is dat geen keuze, en ook het koken ga ik nog voor mijn rekening nemen. De rest van de dag gaat aan me voorbij vanuit de zetel. Een beetje telefoneren, lezen, surfen. Vooral bekomen van de dag van gisteren. Nogal ingrijpend, op de gynaecologenstoel van de wereld gaan.

Ook heb ik tijd om te denken zo op de zetel. Mijn vrij werk op de academie dat een driedimensionaal beeld moet krijgen. Ik heb zo het gedacht om met vilt te werken. Of stoffen die al een leven als kledingstuk gehad hebben. Die lappen wil ik opnieuw verbinden, en alleen maar natuurlijke materialen gebruiken. Gedroogd riet of bladeren om de stoffen aan elkaar te rijgen. Het eindresultaat moet er golvend en in beweging uit zien. Een verrassende voorspelbaarheid, zoals elke fase in de natuur. Een nieuwe verbinding maken.

Maar eerst ga ik nog wat schetsen maken. En groeiende gedachten ruimte geven.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zetelgedachten.

  1. 10-eke zegt:

    ….of aan elkaar vilten? Beterschap!

Geef een reactie

