Elk einde, spreekt van een nieuw begin.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Elk einde, spreekt van een nieuw begin.

  1. Goofball zegt:

    hmm ’t is me niet echt duidelijk waar dit een foto van is, maar ‘k vind het wel heel intrigerend en mooi

  2. Sannah zegt:

    Ik gok: bevroren water. IJs dus ja.

    Vraagje: ik maak uit je blog op dat je kort?geleden naar Santiago gelopen bent. En begrijp ik het goed dat je daar verslag van deed op een ander blog? Ben nl. heel benieuwd omdat ik in Galicie woon.
    Groetjes.

  3. @Sannah: Je gok is helemaal juist.
    Kijk maar eens op: http://www.tijdonderweg.blogspot.com

  4. tricky zegt:

    mooie foto, erg intrigerend inderdaad, want kan het ook niet meteen thuisbrengen…

  5. Sannah zegt:

    Dank voor de link.
    Heb meteen maar alles gelezen, en vond dat erg mooi. Nog niet eens zozeer wat je tegenkomt (terwijl daar eigenlijk mijn interesse voor het verhaal vandaan kwam), maar vooral wat je ervaart, en ook hoe je ernaartoe leefde. Je gaf een aantal keer aan dat deze weg dingen gaf die je je leven bijblijven, dat bepaalde dingen niet meer hetzelfde zullen zijn. Waar ik benieuwd naar ben is in welke mate dat inderdaad is blijven hangen, wat er uiteindelijk, een tijd later, ook echt veranderd is in je kijk op dingen. Maar ik zie dat hier ook al weer heel wat berichtjes staan, dus ik zal binnenkort hier weer even zitten om te lezen, want ongetwijfeld heb je daar het een en ander over neergezet.
    Groet!

  6. Annelies zegt:

    Je bent toch niet van plan om met je blog te stoppen hé?! Ik zou het bijzonder jammer vinden. Gaat het wel goed met je? Ik vind je blogjes de laatste tijd nogal down klinken. Hopelijk heb ik het volledig verkeerd voor en lach je nu even in je binnenste.

    Groetjes,
    Annelies

Geef een reactie

