22


13 februari 1989 om half tien ’s avonds. Ik heb een nieuw geschenk in mijn handen.
Lars Harry is geboren.
Die nacht nam ik hem bij me in het grote ziekenhuisbed en leerden we elkaar kennen.
Ondertussen is hij groter dan ik en weinig thuis. Maar in mijn hart, altijd…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op 22

  1. 10-eke zegt:

    gefeliciteerd met je jarige kind! 😉

  2. Sabine zegt:

    tis ne schone leeftijd, 22.
    en het schoonste cadeau… eentje waar je een heel leven lang geniet van hebt 😉

  3. Sabine zegt:

    en die tassen! die tassen!
    Als ik jarig ben mag ik daar dan ook eens uit drinken? 🙂

  4. elke zegt:

    Mooi! Gelukkige verjaardag aan zoon en proficiat aan moeder.

Geef een reactie

