Gewoon.

De strijk ligt allemaal gesorteerd. Dat is voor straks bij de opgenomen uitzendingen van ‘De weg naar het Avondland’.

Normaal had ik met haar afgesproken omdat ik wil leren vilten, wat ik ga gebruiken bij mijn eindwerk op de academie. Maar mijn auto doet raar, met geluiden en al. Dan maar niet naar de Limburg vandaag, maar thuis in mijn huis dat dringend een beurt nodig heeft. Ik poetste de wandelschoenen al en geniet ervan om ze zo te zien blinken. Klaar voor de wandeltocht van zondag.

Eigenlijk niets baanbrekend vandaag ten huize tijdtussendoor. Mijn handen wapperen in het rond en ook mijn gedachten vliegen her en der. Ondertussen komt de zon piepen…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gewoon.

  1. Adelheid zegt:

    Wat een prachtig plekje. Verbindingsvoorwerpen.

    Moeten er dan nog banen gebroken worden.

    XXX

Geef een reactie

