Tuin en andere.

Wat een stilte op tijdtussendoor. Denk niet dat het van geen goesting is, eerder van te weinig tijd. Allerlei dingen en gedachten aan mijn hoofd.

Op het werk zit ik met een jaarlijkse bespreking opgezadeld die veel tijd vraagt. Morgen nog een paar uur en dan hoop ik met een gerust hart op de verzendknop te kunnen drukken.

Daarom nam ik deze middag niet de tijd om te eten. Geen honger door al die dingen. Ik sta middenin de composthoop en schep het oude naar een nieuwe plaats om verder terug één te worden met de aarde. Zo maak ik een bak leeg en is die weer klaar om opnieuw te vullen. Ik heb ook nog wat structurele dingen gedaan en kreeg weer heerlijk zwarte vingers. Ik heb de grote afrikanen gezaaid, oranje dit jaar. Een ideaal plekje heb ik ook al. Morgen wordt ajuinendag. Ik had die plaats vorig jaar afgedekt met karton en veel bladeren. Wat eronder zat was een weelde van gekrioel. Zo hoort het, denk ik bij mezelf.

Nu is de zon weg en de kilte toch weer voelbaar. Morgen heb ik de zon opnieuw besteld. Zo vanaf 13.30u…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Tuin en andere.

  1. Rob Alberts zegt:

    Dat van die bestelde zon is plezierig!
    Iets eerder mag ook ….
    Vrolijke groet.

  2. Yvonne zegt:

    wat heerlijk een tuin te hebben, soms mis ik dat wel …

  3. eline zegt:

    Hier is de zon er heel de dag geweest, maar best het heeft me super deugd gedaan.

    Leuk blogje heb je trouwens.

    Groetjes
    Eline DM*

    PS: altijd welkom om ook mijn blogje te komen bezoeken. En als je er dan bent, mag je gerust een reactie achterlaten.

  4. Rose zegt:

    Heerlijk om mee bezig te zijn. Vanaf nu bestel ik IEDERE dag zon.

  5. Wondelgijn zegt:

    Ik zie de zon al weer de woonkamer inschuiven, dus het komt helemaal goed vandaag! 😉

Geef een reactie

