Helleborus.


Helemaal vergeten die winterkou.
Prille lenteparel,
welkom.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Helleborus.

  1. Roelien zegt:

    Ooh wat is die mooi!

  2. marleen zegt:

    Ik ga direct in mijn tuin kijken naar onze helleborus – zou die ook al zo mooi liggen te blinken ? Zalig hé, die eerste lentebrengers.

  3. Lies zegt:

    Prachtig !!!
    Lie(f)s.
    @blij je even terug te zien…

  4. Oh, zo’n mooi exemplaar! Ik vind Helleborus prachtig. Ik wil er al lang in onze tuin zetten, maar het komt er maar niet van. Toch eens werk van maken.

  5. Grietje zegt:

    Hij heeft het nooit willen doen in mijn tuin, maar ik vind ze zo mooi!

Geef een reactie

