Perzikbloesem.


Dit is wat men noemt het jeugdige begin van een perzik. Blaadjes als rijstpapier en zacht geurend.
Op de fiets rook ik de geur van de lente. Het is nu echt bezig, die seizoenswissel. Mij hoor je niet klagen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Perzikbloesem.

  1. Lies zegt:

    Ik kan hem bijna ruiken… die perzikbloesem… Mooi !
    Lie(f)s.

  2. Sannah zegt:

    Weet je, ik heb dit soort bloesem hier ook in de tuin.
    Kijk daar altijd naar, en word daar blij van. Maar kijk altijd vanaf een afstandje; naar de hele boom.
    Je logje doet me afvragen waarom ik dat eigenlijk niet van dichtbij doe.
    Ga ik morgen toch eens doen.

  3. Autumn Leaf zegt:

    Joepie, dankzij deze foto (en de kriebels) is het voor mij officieel lente!

Geef een reactie

