Kleur je leven.

Het komt ineens zoals het ooit begonnen is. Zonder veel twijfel stopte ik twee jaar geleden met het verven van mijn haar. Ik wilde het natuurlijk, zonder opsmuk. De twijfel, vooral bij anderen, liet ik naast me liggen. Overtuigd van mijn keuze.

Maar nu is die lente zo overweldigend aanwezig. Met de zon door het keukenraam, kijk ik in de spiegel. Mijn ogen liggen in een frons, daar is weinig aan te doen, denken is nu eenmaal mijn hobby. Maar het zilvergrijs is wel erg aanwezig de laatste tijd. Het geeft mijn uiterlijk iets zorgelijk.

Morgenvroeg bellen en een afspraak maken. Voor een kleurtje, iets roodachtig misschien.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Kleur je leven.

  1. Wondelgijn zegt:

    Oh, wat spannend!!!! Foto voor en na??

  2. tricky zegt:

    ja, die lente roept om kleur hé!
    vrolijke lente op je blogje trouwens de laatste dagen… moet heerlijk zijn om een tuin te hebben nu… geniet ervan!

  3. Lies zegt:

    Dat laat je dan toch ook zien !
    Lie(f)s.

  4. Goofball zegt:

    pff maar eens je kleurt heb je weer die uitgroeien enz en moet je ermee door. Misschien moet je net het grijze wat benadrukken?

  5. Mieke Van Delm zegt:

    Lang leve GRIJS, (sprak een lotgenoot).
    Het vraagt karakter, maar geeft ook veel extra vrije tijd! 🙂
    Ik huldig het motto uit één van de Astérix-filmpjes van de kinderen:
    Caesar: “Mijn haar? Grijs??? Néé, man, dat ‘licht op’!”:)

  6. Sabine zegt:

    Ik vind je nochtans heel schoon met je grijze haar ook, tis precies een natuurlijke balleage.
    Maar als je zin hebt in kleur… gewoon voor gaan! En rood is wel heel pittig…

  7. Yvonne zegt:

    ben benieuwd hoe het gaat worden, maar ik wil toch even gezegd hebben dat ik vind dat je een prachtige grijze haarkleur hebt!

  8. Leen zegt:

    Zei ik niet dat je hierop zou terugkomen?
    Toen. : )

  9. elsje zegt:

    Ik bedoel maar: grijs is ook erg mooi! 🙂

Geef een reactie

