Haar en blij.

Grijs weg, welkom roodachtig bruin. Ik zie er weer helemaal uit als vroeger. Mijn kapster is helemaal blij omdat ze mijn stralende ogen ziet. Zo zie je maar, impulsieve beslissingen zijn niet altijd van het verkeerde soort.

Er staat een weekend te lonken. Ik zet de deur wagenwijd open voor zon en ontspanning. Voor tuingewroet en andere dingen.

Het leven is mooi in beweging vandaag.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op Haar en blij.

  1. Wondelgijn zegt:

    Mooi!!! Ik ben helemaal verrast!! Echt, heel mooi!

  2. Lies zegt:

    Lachende ogen onder een nieuw, schitterend kapsel !
    Geniet van je weekend !
    Lie(f)s.

  3. Sannah zegt:

    Ziet er zeker uit als resultaat van een goede beslissing. Dapper hoor.
    Een zonontspannen weekend gewenst, met een roodachtigbruine gloed!

  4. Impa zegt:

    Fijn dat het zo goed voelt! Maar ik vond dat grijs ook prachtig, hoor.

  5. elsje zegt:

    Ziet er goed uit (al staat grijs je ook ongetwijfeld prachtig!)

  6. fien zegt:

    Ik hield het enkele weken vol… me verzetten tegen de zoveelste laag zwart om het piepende grijs te verbergen… maar nu ik sinds vrijdag ook weer kort geknipt en zwart (volgens jongste zoon wel ‘donkerblauw’) rondloop, weet ik wat een ‘verse coupe’ kan doen!

  7. elke zegt:

    Love it! Je ziet er geweldig uit 🙂

  8. Mieke Van Delm zegt:

    Bovendien ook veel moois op het boekenrekje!:)

  9. hilda zegt:

    sluit me helemaal aan bij de anderen hier: mooi mooi mooi!

  10. ysabje zegt:

    toch leuk he. zoveel jeugd in een kleurtje. simpel maar je kan er inderdaad zo blij van worden.

Geef een reactie

