Verhuizen onder de zon.

Het is helemaal niet erg, al dat verhuizen. Dat denk ik, tussen de verhuisdozen op het zonnig terras, met een fles porto onder de tafel.

De zon en haar stralen maken me rustig vanbinnen. Soms krijg ik het ook van mijn voetstappen. Het concentreren daarop en zo moeiteloos de overgang naar herinneringen maken.

Vanavond heb ik de erwten in het water gezet om morgen in de aarde te planten. Terwijl mijn lijf in een warm bad zakt, voel ik de ontspanning binnensijpelen…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Verhuizen onder de zon.

  1. Chelone zegt:

    Ga jij verhuizen?

  2. @Chelone: Nee, gelukkig niet…helpende handen op een ander 😉

Geef een reactie

