Buitenlucht.

Gisteren was ik aan het tellen geslagen. Ik kwam uit op 12 uur.

Meer engagement tegenover vorig jaar, in de vorm van 8 uur academie en sinds een paar weken 4 uur per week extra op het werk. Zo komt het dat ik met lijstjes werk die ik niet zo snel meer kan afvinken. Nu de tuin weer ligt de lonken is het moeilijk keuzes maken. Als ik buiten ben, weet ik dat de badkamer vuil blijft en als de badkamer blinkt, zal er niets groeien in de groentetuin. Niets om mij grote zorgen over te maken, want ik ben daar nogal flexibel in.

Er kan altijd nog wat bij, dacht ik gisterenochtend. De vierde van de maand mei zal ik 45 worden. Dit jaar kies ik een andere dag om te feesten. Op negen april vertrok ik vorig jaar naar Santiago en dit jaar ga ik met mijn vrienden feesten op die dag. Een levensfeestje, zo kan ik het wel noemen.

Vanmorgen in de vroegte was ik door de tuin op stap. Op het zwarte zand groeit in schril contrast het frisse groen. Vogelmuziek overstemt alles. Kijk nu toch, prille meiklokjes…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Buitenlucht.

  1. Myriam zegt:

    geniet van je “feestdag”

  2. Dat zal me een prachtig feest worden! Gefeliciteerd alvast.

    Tja, keuzes maken; doen de de badkamer of wordt het de tuin? In deze tijd van het jaar wint meestal de tuin bij mij. Ik vermoed bij jou ook. 😉

  3. Sabine zegt:

    Dat feest wordt ongetwijfeld geweldig. Niets zou fijn als die allerbewustste feesten.
    Geniet ervan, met volle teugen.

    En van je tuin uiteraard…. die badkamer wacht wel even….. ja toch? Of een snel wasje?

  4. hilda zegt:

    oooh, meiklokjes! nog even en ze staan weer heerlijk te geuren, een boeketje er van in de badkamer en die ruikt dan ook weer fris 🙂

Geef een reactie

