Gewinkel.

Ik zit te genieten, van het zicht aan het tafeltje voor mij. Hoe die twee dames verliefd kijken naar het kleine kind dat ze bij hebben. Maar nog meer genieten van een vrije dag waarin ik het voornemen heb om eens wat nieuws voor aan het lijf te kopen. Het broodje zalm en een koffie heeft nooit beter gesmaakt. Dus ga ik de bekende merken winkels af, en heb al weer snel door dat ik het allemaal te duur vind voor wat het is.

Als ik in de tweedehandszaak binnenstap, voel ik me al meer op mijn gemak. De broek past als gegoten en het bloesje is bijpassend. In het kruidvat vind ik onderaan het schab nog een fijn bloemenblousje en een mooie riem. Tevreden wandel ik door een zonnige winkelstraat…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Gewinkel.

  1. tricky zegt:

    ik kan je helemaal volgen wat betreft ‘te duur voor wat het is’ en ‘tweedehandswinkels’… bloemige dingen heb je gekocht, helemaal in!

    en las net ook je stukje pas over het guislainmuseum en de outsiderkunst… intrigerend hé! toen ik nog les gaf trok ik er steevast elk jaar naartoe met mijn cursisten, maar ik kende het museum al langer en ga regelmatig naar de tijdelijke tentoonstellingen, en telkens opnieuw ga ik toch ook weer even kijken bij de outsiderkunst, heel knap vind ik die en heel uniek!

Geef een reactie

