Donderdaglekkerdag.

Uiteindelijk eet ik dit alles alleen.

De huisgenoot gaat een avondje koken onder vrienden. De zonen zijn eveneens uitgevlogen naar barbecue toestanden. Ik eet in de tuin geplukte spinazie op een bedje van sla. Ansjoviskes met veel look en het patattenrestje van gisteren bestrooid met koriander.

Gezellig zo. Op mijn zonnig terras met mijn favoriete bord en het glaasje van fijn kristal.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Donderdaglekkerdag.

  1. elke zegt:

    Ziet er heerlijk uit op zo’n zomerse dag als vandaag!

  2. Sannah zegt:

    Ha, herken ik daar Holly Hobby op het favoriete bord

  3. Autumn Leaf zegt:

    Mmmm… ik krijg er het water van in de mond!

Geef een reactie

