The deer Friends.

Helemaal weer vergeten, die stek hier. Ook nog eens de mail met mijn wachtwoord gewist waardoor ik geen berichten kon posten. Ik kan het snel verhelpen en ook weer aan de schrijf.

Als een berg zie ik er tegenop, maar vanmorgen wil ik het niet meer uitstellen. Mats, de hond moet zijn jaarlijkse inenting krijgen en is geen vriend van de dierendokter. Hij heeft zijn vaccinaties gehad. Vraag alleen niet hoe.

Ik heb ook een paar keer koude voeten gehad en maandagavond ben ik ook al eens op zoek gegaan naar het zeteldekentje. Blij natuurlijk voor de tuin maar te lang moet deze herfstsfeer ook niet blijven duren. Volgende week heb ik vanzelfsprekend zon besteld, tijdens die week verlof tussendoor.

In mijn hoofd blijft het een drukte. Alsook een komen en gaan van gedachten, dromen en mensen. Soms is het er ook leeg, wittig en stil. Neemt veel onrust weg, die stilte.

Enthousiasme is er ook. Van mijn zoon die zijn examens vergeet omdat muziek meer dan een passie lijkt te worden. En die wedstrijd waar ze nu aan mee doen. Wat denken jullie? Zouden ze kans maken? Ik denk niet dat ik spijt moet hebben dat ik Lars als kleuter naar het ritmiek klasje stuurde. Heerlijk, die drummerszonen…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op The deer Friends.

  1. Roelien zegt:

    Zo dat is heerlijke muziek zeg!!!

  2. Sabine zegt:

    Ik denk wel dat ze kans maken ja…… klinkt goed! (nee kzeg dat niet zomaar, ik meen het wel)

  3. Chelone zegt:

    Natuurlijk maken ze kans! Een zomerse meezinger, knappe stem, ritmische deun.
    Mijn stem hebben ze alvast.

  4. Sannah zegt:

    Wow! Wat een geweldige mix van stylen (beetje Madness-deuntje, beetje Smiths-achtig, en dan nog zo wat). Een verademing in de huidige muzikale tijd vind ik.

  5. Wondelgijn zegt:

    Volgens mij gaan ze wel kans maken hoor!! Succes!!

  6. IMS zegt:

    Moeilijk te zeggen, want ik heb natuurlijk geen idee wie de andere deelnemers zijn; maar los daarvan zou ik niet weten waarom niet – dit nummer ligt in ieder geval erg prettig in het gehoor en met als ze het ook met een beetje enthousiasme kunnen brengen vanaf het podium kunnen ze denk ik ook zonder problemen mensen aan het dansen krijgen. Succes en ik hoop voor je zoon (zoons?) dat ze met hun passie hun brood kunnen gana verdienen.

Geef een reactie

