Maandagverhaal.

Het probleem is dat ik mij er echt voor wil zetten, voor geschrijf tussendoor. Met koffie en al. Tijd vrijmaken dus en dat heb ik altijd te weinig. Zo lijkt het wel en dan is het academiejaar voor schone kunsten nog niet eens begonnen. De koffer staat in het zicht om uit te rommelen. Vandaag of morgen. Goesting is aanwezig, meer dan dat.

De tuin en de sfeer erin gaat stilaan over naar herfst. De kilte over de velden in de vroegte, zegt alles. Mijn gevoel zegt dat nog niet echt want volgende week vliegen de huisgenoot en ik richting Allicante. Zon en lezen en wandelen, kortom een vakantie om even bij te komen, in alle rust. Van mezelf mag ik één keer spijbelen op de academie. Met veel zonenergie kan ik er nadien weer helemaal invliegen.

Ik heb ook al weer door de tuin gelopen. Kijk en geniet, net als ik.


Tuinconcentratie…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Maandagverhaal.

  1. boomkruiper zegt:

    Wat een prachtig stilleven van de tuinoogst 🙂

  2. HansDeZwans zegt:

    Wat was je daar precies aan het doen zodat wij het niet mochten zien?

Geef een reactie

