Voor Elly en allen die haar omringen.

http://ellys.skynetblogs.be/

‘Slaap maar,’ zeg ik
tegen een dochter die allang slaapt
en daar wakker van wordt.

Het onweert. Misschien wil ik wel
dat zij bang is, dan kan ik vader zijn.
Maar ik kan niets anders dan samen met haar
niets kunnen.

Zoals woorden. De dingen gebeuren.
Zonder woorden zouden ze ook gebeuren.
Maar dan zonder woorden.

~Herman de Coninck

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Voor Elly en allen die haar omringen.

  1. zapnimf zegt:

    Van hieruit ging het klik en nog een klik en nog een klik.
    En toen kwamen er tranen voor mensen die ik eigenlijk helemaal niet ken.
    Pluk inderdaad je dag, als je ziet hoe snel de miserie kan toeslaan.

  2. tricky zegt:

    heel erg mooi en super lief van je voor die lieve elly en haar familie…

  3. Ma Elly zegt:

    Goede avond
    Ik ben de mama van Elly,en kwam heel onverwacht op je weblog om wat te lezen,en was heel ontroerd te lezen wat je toen schreef de periode dat Elly ons langzaam verlaten heeft!!
    Wil je nog alle goeds wensen voor de vandaag ,morgen en nog heel veel jaren! XXX

  4. Dank je, Ma Elly! Fijn dat je even langskomt 😉
    Warme groet x

Geef een reactie

