Septembervakantie.

De laatste woorden vooraleer een grote zilveren vogel ons richting Spanje vliegt. Het boek zit in de koffer. Mijn badpak en zonnebril ook. Een stadsplan van Valencia en daarop mijn schetsboek en potloden.

Volgende week weer meer van mij. Wanneer zon en rust mij helemaal heeft overspoeld…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Septembervakantie.

  1. Lies zegt:

    Geniet, Katrien… !
    Lie(f)s.

  2. zapnimf zegt:

    Volgende week meer van jou? Ga je zoveel aankomen, tijdtussendoor? ’t Amusement!

  3. Menck zegt:

    Ik wil op zijn minst een foto van jou in badpak! 😉

  4. veerle zegt:

    Wel een zwaar boek dat je meeneemt, maar ook een bijzonder mooi, denk ik. (Ik zet het ook op mijn lijstje.)
    Fijne vakantie!

  5. Nachtbraker zegt:

    Geniet van je vakantie! En de zon en de rust!

  6. chelone zegt:

    Laat de lectuur niet te zwaar wegen op je vakantie, gelukzak.
    Deze week hoef je niet te bloggen, geniet nou maar!

  7. HansDeZwans zegt:

    Fijne vakantie. Op tijd en stond insmeren he.

  8. Jos zegt:

    Een goede vakantie, en tot daarna..

  9. Wondelgijn zegt:

    Geniet ervan en tot straks!! 🙂

Geef een reactie

