Academiebezigheid.

Vanaf morgen tot aan de kerstvakantie kijk ik op mezelf. Tegen die tijd heb ik hopelijk mijn zelfportret in klei klaar. Van een confrontatie gesproken. U mag me alvast succes wensen…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 reacties op Academiebezigheid.

  1. Roelien zegt:

    Dat doe ik bij deze: u bent een dapper mens, het wordt vast heel mooi!

  2. Lies zegt:

    Da’s vast niet zo makkelijk, maar jij maakt er iets moois van ! Zeker weten !
    Heel veel succes !
    Lie(f)s.

  3. Ik zal morgen eens goed door de ramen piepen als ik daar passeer ๐Ÿ˜‰ veel succes ermee!

  4. zapnimf zegt:

    Scheer je rap kaal, das al een pak makkelijker om te boetseren.

  5. Goofball zegt:

    veel success

    je hebt leuk kapsel, ’t krult zo dynamisch beetje maar niet teveel

  6. Autumn Leaf zegt:

    Dat wordt een mooi portret van een sterke vrouw. Veel succes ermee.

  7. Wondelgijn zegt:

    Moeilijk, mooi, confronterend, lief, intens, zwaar… alles zal wel voorbij komen met het creรซren ervan. Goed van je!!! Ben benieuwd naar het resultaat!

  8. Jos zegt:

    Succes! En veel plezier. En houd ons op de hoogte.

  9. HansDeZwans zegt:

    Ik vind het zeer goed gelukt, u lijkt er sprekend op.

  10. Wenz zegt:

    Hahaha Zapnimf en HansdeZwans! ๐Ÿ˜›

    Krijgen we een work-in-progress te zien? Wat een mooie uitdaging! Succes, benieuwd of je jezelf tegen Kerstmis hebt doorgrond. ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

