26 jaar bijeen.

Spijtig en tegelijk ook normaal dat ik u op dit moment de reden van mijn blijdschap niet helemaal kan uitleggen. Soms is een verhaal te lang en ingewikkeld. Na veel jaren niet eens meer relevant. Tussen de letters door, neem ik een slok van het glaasje roze bubbels naast mij. Het glijdt parelend binnen en ik word er warm van.

De kruidentuin ondergaat een metamorfose. Foto’s kan ik u niet laten zien want er was geen tijd en zon. Het weekend stap ik nog eens met onze Canon de tuin rond, om u mee te delen hoe de herfsttuin ervoor staat.

Mats de hond, lijkt wel even blij. Kwispelend loopt hij voor me en kijkt steeds achterom of ik nog wel volg. Misschien zie ik het alleen, maar zijn bek staat lachend.

Euforisch klinkt overdreven maar vreugdevol ja… dat wel…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op 26 jaar bijeen.

  1. Lies zegt:

    *G*E*L*U*K*wensen !
    Lie(f)s.

  2. zapnimf zegt:

    Wauw!
    Die foto is prachtig, maar die teen mag je er nog afknippen. 😉

  3. @zapnimf: Wil je geloven dat ik dat niet eens gezien had 😉

  4. chelone zegt:

    Ook mijn gelukwensen!

Geef een reactie

