Het weekend kleurt.

U bent misschien wel geschrokken. En naar het schijnt kijk ik ook te serieus. Volgende week mijn mondhoeken toch eens iets naar boven halen. Dat is het voordeel: je kan blijven kneden aan een kleihoofd.

Vandaag deed ik al aan zelfverwennerij. Kapper en shopdingen. Dat feestje van een collega aanstaande zondag is de perfecte aanleiding.

Er is geen tijd meer voor koffie, al stralen de terrassen verleidelijk. Ik ga alleen nog even een kaarsje branden in dat kleine kerkje vlakbij de parking. Misschien kan u hier wat warme gedachten naar sturen. En, net als ik, door dankbaarheid overvallen worden als je elke ochtend weer gezond opstaat.

We gaan opnieuw voor een zonweekend. Geniet ervan!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Het weekend kleurt.

  1. zapnimf zegt:

    Jij weet dat het redelijk warm weer wordt?
    Wel chique.

Geef een reactie

