Zaterdagwoorden.

Wat een overrompeling op tijdtussendoor gisteren. 395 lezers, mijn absolute piek. Als ik nu ook eens wist hoe dat zo gekomen is. En eigenlijk ook niet zo belangrijk alleen maar leuk, dat wel.

Sta ik daar zo wat naar de stokrozen van weleer te kijken, en tevens naar mezelf daar in die schaduw. Daarom besluit ik het fototoestel te halen en even rond te lopen in mijn paradijs. Op de academie ben ik met het gegeven ‘schaduw ‘bezig. Hoe een schaduw van iets helemaal kan verschillen van de realiteit. Maar als je goed kijkt, zie en voel je de weerspiegeling van de werkelijkheid.

Het eucalyptushout is gezaagd. De houtkunstenaar gaat proberen er juweeltjes van beeldjes van te maken. De schors verspreidt een pittige geur wanneer ik het verzamel. Het doet me denken aan de laatste dagen van mijn staptocht door de grote eucalyptusbossen. Ook de zon en buiten zijn, geven blijvend flarden van herinneringen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Zaterdagwoorden.

  1. Wondelgijn zegt:

    Doet eucalyptushout echt zo geuren?? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk…

  2. veerle zegt:

    Ik zag een leguaan in dat hout. Maar misschien zit mijn reis vnavorige zomer daar voor iets tussen.

  3. zapnimf zegt:

    Die pieken heb ik ook. Maar bij mijn stats zie ik dat die allemaal van wordpress.com komen. Ik snap het ook niet, maar volgens mij is er gewoon iets niet zoals anders en doet wordpress zelf raar.

    Jammer dat er geen blog/pc met geur bestaat.

  4. HansDeZwans zegt:

    Herinneringen zullen je nooit af genomen worden, maar goed ook.

Geef een reactie

